Medelåldersparty?

Igår vart det fest. Fast jag egentligen inte hade tänkt festa.

Men förfesten var trevlig, fast än att det var lite medelålders party, (dom var runt 30 alla utom 1 som var 20)
Fast dom var lite snuskiga i skallen dom där,(vilket ju faktiskt jag också är x) så jag passade ihop med dom) ;) dom diggade mitt handbojsskärp och en sa att jag kunde få testa det med han. (men där gick gränsen)
Och en av de på festen var tydligen tillfälligt frigiven från fängelse, det kändes tryggt och bra ;)

Efter vi vart där så drog vi till krogen, men när vi var där kände jag bara att jag ville hem, det kom fram en 35 plussare och dansade med mig, men jag sprang (ja helt seriöst jag sprang) därifrån. Men han gav sig inte för han kom fram igen å den här gången tog han tag i mig så jag slog bort han å skrek (ja helt seriöst jag skrek) men låt mig va!

Och när vi var inne på toa så fick jag lite psykbryt och började gråta, (för typ 20:de gången den dan) Tillslut fick jag gå hem.
Men jag kan ju bara informera er om att springa hem ensam i bara strumpor över en lerig åker är inget att rekomendera. ;)

I morse började jag gråta när jag kollade på nyheterna
Ja jag börjar också undra vad fan det är för fel på mig, man skulle kunna tro att jag ska ha mens snart men det ska jag faktiskt inte..
Hmm..? Jag är väl bara lite mentalt instabil..
så det är bäst att ni passar er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0