Gummistövlar tack.

 Idag har jag gjort allt för att slippa packa.

Började med att jag sov i stället för att packa.
Sen åkte jag till stan med M.
Och nu sitter jag här och inte packar.

På stan hade jag inte tänkt köpa något, men började med å köpa ett nagellack, sen ett halsband och strumpbyxor, sen ett par strumpor!! Jag hittade dom jag har letat efter, ett par vita som går upp över knät med 3 gröna ränder på!! :D

Sen kommer vi till det kanske lite konstiga köpet. ett par gummistövlar. har letat efter ett par rosa men det fanns inga så jag köpte ett par svarta istället. Men jag köpte ett rosa paraply att ha till.
Och bli inte arga nu men jag hoppas att det regnar i mon ;)


Aja snart ska jag ta å packa annars kommer det väl bli att jag panik packar sen i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0