Anledning till mitt hat mot flygplatssäkerhetsvakterna.

Det tog 25 jävla minuter å gå igenom säkerhetskontrollen!! :@

Först diggade dom inte mitt handbojsskärp, de fick jag ta av och allt annat som kunde pipa. Så gick jag igenom men så klart så pep det. Jag vart NOGA genomsökt i 5 minuter!?!

Sen hittade jag inte min väska men så kom en vakt och tog med mig till ett bord och frågade om jag hade någon vätska eller några vassa föremål i väskan, det sa jag att jag inte hade.
Då fick hon lov att plocka ur och gå igenom allt i min väska.

Bredvid mig stod 2 killar i kanske min ålder? 
Vakten plockade ut lite skivor å filmer, sen mina kläder, efter det mina underkläder.
killarna kollade på mina underkläder sen på mig och ja man såg vad dom tänkte >_<

Efter det plockade vakten upp ett par handbojor ur min väska och höll upp dom så visst alla kunde se.
Då såg killarna ännu mer intresserade ut och ja då såg man verkligen vad dom tänkte.

Efter att hon hittat dom så ropade hon på 2 till vakten som också gick igenom min väska, sen kom en tredje och visiterade mig NOGA igen. (detta tydligen för att jag ljugit om att jag inte hade något i väskan)

Efter det så sa hon att jag bara fick ha ett par handbojor, hon tog mina gamla och jag fick själv plocka ner allt i väskan igen.
Efter det gick jag svärande därifrån in på toa och började gråta! x)
ja, men ursäkta ifall jag är lite känslig just nu och det blir ju inte bättre av att bli tvingad att säga farväl till sina favorit handbojor ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0