Utgång..

I morgon har jag uppkörning, om jag kommer ihåg att gå dit d.v.s. så jag inte gör en Isaballe (som det så fint kallas här i min stad) igen och missar att gå dit.

Har bara sagt till min syster och Malin att jag faktiskt har i morgon med dessa två måste lida av närminnesförlust eller något för igår sa Malin att de kanske skulle ut idag och frågade om jag skulle med. Jag påminde att jag faktiskt ska köra upp dagen efter..

10 minuter senare skriver min syster sms, "vi tänkte dra ut och dricka några öl  morgon ska du med?"
Jag svarar att de inte skulle vara så optimalt eftersom de har alkolås på uppkörningsbilarna..

Antingen måste de ha närminnesförlust eller så kanske de bara inte lyssnar på vad jag säger när jag pratar med dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0