Ullared!

Det här med uppkörning och teoriskrivning är en bra anledning till att fira eller sörja.
Det fantastiska med det är att om man planerat att supa efter sin teori skrivning så som jag hade tänkt. Kan man göra det både om man klarar det eller om man inte lyckas.

Om man klarar det ska man så klart fira med lite sprit. Och om man misslyckas måste man dränka sina sorger i sprit!

Jag kör samma sak när jag ska köra upp om en vecka typ. Dagen efter har vi planerat att åka till ullared. Om jag klarar uppkörningen får jag fira med att köpa nya kläder och om jag misslyckas får jag sorgshoppa för att må bättre.

Finns knappast någon bättre win-win situation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0