Ullared

Var till Ullared i lördags, vill inte vara negativ men var lite av en besvikelse.
Okej det var inte tråkigt men jag hade väl för höga förhoppningar, jag har tänkt mig ett snyggt stort varuhus med massa fina saker och speciellt fina kläder.

Men när man kom in och började gå runt var det inte så jävla stort som man kan tro. Det var mycket saker men allt var utställt jätte tätt packat och var svårt att ta sig fram, trots att det inte alls var mycket folk.

Och kläd avdelningen ska vi inte ens tala om, det fanns vissa fina kläder men det fanns inga storlekar, alla kläder jag hittade som jag kunde tänka mig att köpa fanns endast i storlek Large! och många av kläderna såg ut som sådant man kan köpa i stånden på en marknad.

Det som det fanns mycket fint av var heminredningssaker och hud/hårvårdsprodukter. Detta köpte jag upp mig på, köpte mycket som behövs i min nya lägenhet som köksprylar, handukar och sådant.

Jag gick därifrån lite besviken men ändå 1200 spänn fattigare, jag rekomenderar inte att åka dit om man satsar på att köpa kläder utan de som ska köpa saker till hemmet borde åka dit, dessa kan verkligen fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0