Sola och bada.

Var i väg till en sjö och badade idag med Malin och Jutta.
Det fanns ingen riktig strand utan låg och solade på några stenar/klippor
Jutta gick i för att bada och skulle samtidigt tvätta håret
så hon hade schampo och balsam flaskor flytande i vattnet, medans hon sköljde ur schampot flöt flaskorna i väg typ en meter så jag skulle ta dem innan de flöt iväg längre.

Precis när jag skulle stäcka mig och ta dem såg jag något i vattnet precis bredvid klippan.
Och skrek "De är en stor jävla gädda här!"

Jutta fick panik och slängde sig ur vattnet skrikandes att hon kommer dö!!
Dö kanske hon inte skulle göra med de var en stor jävla fisk, minst 40- 50 centimeter! typ så häääääär stor (Sträcker ur händerna en bra bit i från varandra för att visa hur stor den var.)

Bild från när jag och syster var och badade förra veckan och fjantade lite kort på bryggan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0