Sandviken

Har varit till Sandviken idag. Daniel skulle dit och hjälpa ett företag med en cylinder så jag hängde på och skulle gå på stan så länge.

Det skulle ta en halvtimme och Daniel lovade att skynda sig, jag gick av på stan och Daniel åkte iväg.
Han hade inge batteri på telefonen så han stängde av den för att kunna ringa mig när han skulle hämta mig.

Jag gick igenom stan på 5 minuter, fanns ungefär 3 intressanta affärer, sen köpte jag en sallad på ett fik och väntade.

Efter en halvtimme på fiket gick jag och kollade, sen satt mig i solen en halv timme och väntade,
hittade ett bibliotek så gick in där men fanns inga intressanta böcker så läste en bok om katter, en timme senare när jag läst ut boken ringde daniel och sa att han var klar.

Han insett att två timmar ensam i sandviken är en timme och 55 minuter för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0