newsflash!

Jag har tagit körkort! Gick hur bra som helst på uppkörningen fast jag var nervös i två dagar innan! Gjorde några småfel men ingen som var direkt allvarligt!

Fast jag har tagit körkort får jag inte köra bil!! Låter lite sjukt? vill ni ha en förklaring? okej.
Körde upp privat med vägverket, alltså inte igenom körskolan och när man kört klart och fått godkänt så skickar uppkörningsledaren ett sms till transportstyrelsen son godkänner att han får skriva på att jag får använda pappret som körkort tills det riktiga plastkortet kommer. 
Men så klart har de tekniskt fel just när han smsar och får inget svar tillbaka utan måste kryssa i att jag inte får köra utan måste vänta en vecka på kortet!!
Anushål är vad de är!!
Hans kommentar "Vad konstigt detta har aldrig hänt mig förut" var ju inte direkt tröstande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0