Manligt?

Jag brukar alltid säga att jag är mannen i mitt och Daniels förhållande och det fick jag bevisat igår.
På kvällen myste vi till det lite som vuxna får göra if you know what i mean. Om ni inte fattar skyll er själva att ni är iq-befriade :)

Iaf 10 sekunder efter vi var klara somnade jag, Daniel pratade och blev sur att jag inte svarade så han höjde rösten och jag vaknade med ett ryck. Jag vaknade till, klappade han på magen och sa att de var jätte bra och somnade om igen,

Han väckte mig med ett högt, URSÄKTA!, de är väl fan jag som ska somna?
Vem har bestämt det? Vem bestämmer att det endast är mannen som får somna efter ja ni vet?
Jag vill också få somna!


Kommentarer
Postat av: Fialotta

HAHAHAHA du är fan bäst Bellsan

2010-07-09 @ 14:49:48
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0