God of war!

Daniel köpte två tvpel på ullared, ett som hette sniper elite och god of war 2.
Igår när vi vaknade ville Daniel spela så vi spelade och åt frukost samtidigt, jag suger på sånna där spel men daniel lovade att lära mig.

Han började spela Sniper spelet och efter en halvtimme så frågade jag om det var min tur,
Daniel svarar att det är jätte svårt och att jag inte kommer förstå, så han börjar spela det andra för det är enklare och det kanske jag förstår,
Jag frågar gång på gång om jag får testa och han säger hela tiden, snart ska bara döda de har gubbarna,

Efter två timmar var det äntligen min tur, jag fick spela i fem minuter sen tog Daniel dosan från min hand för han tyckte det såg försvårt ut för mig...

Nu ska jag gå och fuska mig igenom hela spelet så när han kommer hem från jobbet kan jag bevisa att det inte alls var för svårt för mig!!

Kommentarer
Postat av: Fialotta

hahaha såå typiskt dig bellsan

2010-07-27 @ 19:20:20
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0