Fotograf

Jag kommer nog aldrig bli en lyckad fotograf, speciellt inte på fyllan.
Kan säga att jag är mycket glad att jag äger en skitkamera och inte någon dyr viktig sak.

Under peace&love råkade jag ställa in en mycket underlig inställning på min kamera jag inte visste jag hade.
Jag tog kort under hela kvällen, sen råkade jag glömma kameran hemma hos Emma och hon hade kollat igenom bilderna för att lista ut vems kamera det var.

Och hon hade märkt att till stillbilderna var det ljud inspelat, så det var alltså ett vanligt kort men i bakgrunden hörde man vad folk talade om medans kortet togs.

Emma bara vad coolt, hur ställer man in så det blir så?
Jag kollar fundersamt på kameran, trycker på lite knappar och utbrister, hur fan gör man så det inte blir ljud på varenda J*vla bild?

Tog en halvtimme för tre pers att lista ut det men tillslut försvann det!
Slutsatsen är att jag borde inte pilla på kameror när jag är alkoholpåverkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0