Bästa botemedlet mot förkylning

Jag har varit sjuk i några dagar nu, ont i halsen, hosta, snuva ja ni vet den gamla skiten.
Men jag har funnit det bästa botemedlet! Jag är nästan helt frisk.

I Fredags blev jag sjuk, på lördagen var jag fortfarande sjuk men ville åka och bada så vi gjorde det.
På vägen dit insåg vi att vi skulle ut och festa så vi badade ett tag sen skyndade vi oss hem för att göra oss i ordning, drack och gick ut på krogen. på vägen hem från krogen stannade vi för att bada, halv tre på natten.

Dagen efter åkte vi och badade igen och samma sak i går.
Och idag är jag nästan heöt friskt!
Lösningen mot en förkylning är alltså, alkohol och badning! Try it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0