Antivirus.

Min moder skulle vara snäll och lägga in ett nytt antivirus program på min dator på grund av att de andra gått ut.
Hon la då in ett program som skulle vara super bra. Som inga virus skulle kunna bita på.

Toppen tänkte jag ända tills jag insåg att de antivirus programmet nog har gått lite till överdrift.
Jag får inte ens gå ut på internet på grund av risken för att snubbla in i ett virus.
Jäkligt bra program de där.
Ingen får ju virus medans de spelar harpan.


Nu får mamma se till att komma hem och ta bort den där skiten från min dator.
Just nu sitter jag nämligen vid våran andra dator och ja den kommer ungefär från samma århundrade som telefonen jag nu använder.

Kommentarer
Postat av: Amatörfotografen

Avira är gratis och effektivt. Därefter kan man komplettera med malwarebytes och superantispyware som man kan scanna med en gång i veckan.

2008-09-26 @ 11:05:48
URL: http://metrobloggen.se/fotografen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0